Резултати
еНаука >
Резултати >
Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju
Назив ![]() | Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju Assertive communication of special educators who teach in schools for children with disabilities |
Аутори: | Jovanović, Vesna; Karić, Jasmina ![]() ![]() |
Остала ауторства: | Isaković, Ljubica; Kovačević, Tamara | Година: | 2018 | Публикација: | Tematski zbornik radova - „Specifičnost oštećenja sluha – koraci i iskoraci,” Beograd, 2018. | Издавач: | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6203-116-7![]() ![]() |
Колација: | str. 247-263 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/556643 http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4546 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |