Резултати

еНаука >  Резултати >  Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju
Назив Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju
Assertive communication of special educators who teach in schools for children with disabilities
Аутори: Jovanović, Vesna; Karić, Jasmina  ; Radovanović, Vesna
Остала ауторства: Isaković, Ljubica; Kovačević, Tamara
Година: 2018
Публикација: Tematski zbornik radova - „Specifičnost oštećenja sluha – koraci i iskoraci,” Beograd, 2018.
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-116-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 247-263
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/556643
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4546
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца