Резултати

еНаука >  Резултати >  Samoefikasnost nastavnika osnovne škole u inkluzivnom obrazovanju
Назив: Samoefikasnost nastavnika osnovne škole u inkluzivnom obrazovanju
Self-efficacy of primary school teachers in Inclusive education
Аутори: Radić-Šestić, Marina  ; Šešum, Mia  ; Karić, Jasmina  
Година: 2020
Публикација: Specifičnost oštećenja sluha – nove tendencije tematski zbornik radova
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-141-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 187-200
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/51178761#izum.si
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3478
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/339496
URL: http://www.icf.fasper.bg.ac.rs/zbornici/20200914_1-Tematski-zbornik-Surdo-2020.pdf
Пројекат: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца