Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Samoefikasnost nastavnika osnovne škole u inkluzivnom obrazovanju
Naziv: Samoefikasnost nastavnika osnovne škole u inkluzivnom obrazovanju
Self-efficacy of primary school teachers in Inclusive education
Autori: Radić-Šestić, Marina  ; Šešum, Mia  ; Karić, Jasmina  
Godina: 2020
Publikacija: Specifičnost oštećenja sluha – nove tendencije tematski zbornik radova
Izdavač: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6203-141-9 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 187-200
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/51178761#izum.si
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3478
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/339496
URL: http://www.icf.fasper.bg.ac.rs/zbornici/20200914_1-Tematski-zbornik-Surdo-2020.pdf
Projekat: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca