Резултати

еНаука >  Резултати >  Stavovi srednjoškolaca tipičnog razvoja prema vršnjacima sa senzornim smetnjama i poremećajima
Назив: Stavovi srednjoškolaca tipičnog razvoja prema vršnjacima sa senzornim smetnjama i poremećajima
Attitudes of typically developing secondary school students towards peers with sensory disabilities
Аутори: Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina  ; Drobac, Ana  
Година: 2021
Публикација: Zbornik rezimea 11. Međunarodni naučni skup Specijalna edukacija i rehabilitacija danas Beograd, 29–30. oktobar 2021. godine
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-149-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 170-171
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/419278
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3732
Пројекат: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца