Search
Research outputs
Uticaj ekonomske krize na ponašanje hotelskih gostiju
[2022]
Hristov Stančić, Branislava Uloga Generacija Z u ko-kreaciji održivog brenda na primeru generacije Z u Srbiji
[2022]
Mamula Nikolić, Tatjana Strategijski marketing u oblasti visokog obrazovanja = Strategic marketing in the field of higher education
[2022]
Gligorijević, Mirjana Uticaj COVID-19 krize na poslovnu praksu - koncept generacijski odgovorne potrošnje
[2022]
Marković, Dušan Korporativna društvena odgovornost poslovnih banaka u Srbiji : praksa izveštavanja, sprovedene aktivnosti i percepcija stejkholdera = Corporate social responsibility of commercial banks in Serbia
[2022]
Veljković, Saša Global pandemic and digital marketing: Trends and perspectives
[2022]
Vukmirović, Valentina Domaća konferencija sa međunarodnim učešćem "Izazovi i perspektive marketinga" - Zbornik radova
[2022]
Targeted marketing communications through the Viber platform: a case of a company from the Bosnia and Herzegovina real sector
[2022]
Milovanović, Mirjana; Mamula Nikolić, Tatjana Socijalni marketing u strategiji digitalizacije edukacije
[2021]
Zečević, Leposava Analiza uticaja različtih vrednosti za potrošače u M trgovini na satisfakciju i nameru kontinuiranog korišćenja
[2022]
Marinković, Veljko Filters
By type
- 15