Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj COVID-19 krize na poslovnu praksu - koncept generacijski odgovorne potrošnje
Назив: Uticaj COVID-19 krize na poslovnu praksu - koncept generacijski odgovorne potrošnje
Аутори: Marković, Dušan  ; Mlađan, Mrđan
Година: 2022
Публикација: Domaća konferencija sa međunarodnim učešćem "Izazovi i perspektive marketinga" - Zbornik radova
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing - SEMA
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-903768-1-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 93-101
VBS COBISS: 113864969
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/113864969#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/633515
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.