Претрага
Резултати
ОДАБИР СТУДИРАЊА ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У КОНТЕКСТУ ФАКТОРА СТУДЕНТСКИХ МОГУЋНОСТИ
[2022]
Ђокић, Инес 





The Analysis of Greenfield FDI and Economic Growth in Western Balkans and Visegrad States
[2022]
Ercegovac, Dajana; Beker Pucar, Emilija 

Exchange Rate Pass-Through Asymmetry: The Case of the Euro-Zone
[2022]
Stojkov, Stefan 







Smart Cities and Quality of Life: the Analysis of Perceptions Data
[2022]
Džunić, Marija 





Утицај информационих технологија на усклађеност бизниса и ИТ-а
[2022]
Хорват, Данијел 

Digitalna transformacija procesa učenja – stavovi studenata o onlajn nastavi
[2022]
Raković, Lazar 







Potencijali izvoza jabuka iz Republike Srbije
[2022]
Jeremić, Marija 





Project management competencies in digitalization era - evidence from Serbian manufacturing industry [2022]
Stojanović-Aleksić, Vesna





Public Transport Management in Smart Environmental Protection – Case Study of Subotica, Serbia
[2022]
Stojić, Dragan 









АНАЛИЗА ОДРЖИВЕ СТОПЕ РАСТА ПРЕДУЗЕЋА У ФУНКЦИЈИ СТРАТЕГИЈСКОГ УПРАВЉАЊА
[2022]
Vuković, Bojana 





Филтери
По типу
- 21