Резултати

еНаука >  Резултати >  ОДАБИР СТУДИРАЊА ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У КОНТЕКСТУ ФАКТОРА СТУДЕНТСКИХ МОГУЋНОСТИ
Назив: ОДАБИР СТУДИРАЊА ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У КОНТЕКСТУ ФАКТОРА СТУДЕНТСКИХ МОГУЋНОСТИ
Аутори: Ђокић, Инес  ; Милићевић, Никола  ; Ђокић, Ненад  
Година: 2022
Публикација: Proceedings of the 27th International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management
Издавач: Суботица : Економски факултет у Суботици
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 9788672334067 Претражи идентификатор
Колација: str. 271-277
DOI: 10.46541/978-86-7233-406-7_254
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/906647
URL: https://sm.ef.uns.ac.rs/index.php/proceedings/article/view/254
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Milićević, Nikola
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.