Rezultati

eNauka >  Rezultati >  ОДАБИР СТУДИРАЊА ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У КОНТЕКСТУ ФАКТОРА СТУДЕНТСКИХ МОГУЋНОСТИ
Naziv: ОДАБИР СТУДИРАЊА ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У КОНТЕКСТУ ФАКТОРА СТУДЕНТСКИХ МОГУЋНОСТИ
Autori: Ђокић, Инес  ; Милићевић, Никола  ; Ђокић, Ненад  
Godina: 2022
Publikacija: Proceedings of the 27th International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management
Izdavač: Суботица : Економски факултет у Суботици
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 9788672334067 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 271-277
DOI: 10.46541/978-86-7233-406-7_254
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/906647
URL: https://sm.ef.uns.ac.rs/index.php/proceedings/article/view/254
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Milićević, Nikola
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Alt metrika
Dimensions
Unpaywall

Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.