Results

eNauka >  Results >  ОДАБИР СТУДИРАЊА ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У КОНТЕКСТУ ФАКТОРА СТУДЕНТСКИХ МОГУЋНОСТИ
Title: ОДАБИР СТУДИРАЊА ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У КОНТЕКСТУ ФАКТОРА СТУДЕНТСКИХ МОГУЋНОСТИ
Authors: Ђокић, Инес  ; Милићевић, Никола  ; Ђокић, Ненад  
Issue Date: 2022
Publication: Proceedings of the 27th International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management
Publisher: Суботица : Економски факултет у Суботици
Type: Conference Paper
ISBN: 9788672334067 Search Idenfier
Collation: str. 271-277
DOI: 10.46541/978-86-7233-406-7_254
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/906647
URL: https://sm.ef.uns.ac.rs/index.php/proceedings/article/view/254
Metadata source: (Preuzeto iz CrossRef-a) Milićević, Nikola
M-category: 
Mp. category will be shown later

Altmetric
Dimensions
Unpaywall

Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.