Резултати

еНаука >  Резултати >  Attitudes of Serbian Consumers Toward Advertising Through Sport With Regard to the Frequency of Their Participation in Sports Activities
Назив: Attitudes of Serbian Consumers Toward Advertising Through Sport With Regard to the Frequency of Their Participation in Sports Activities
Stavovi srbijanskih potrošača prema reklamiranju u sportu u odnosu na učestalost bavljenja sportskim aktivnostima
Аутори: Popovic, Stevo; Matic, Radenko  ; Milasinovic, Rajko; Jaksic, Damjan  ; Bjelica, Dusko
Година: 2015
Публикација: Sport Mont
ISSN: 1451-7485 Sport Mont (Montenegro) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 43-44-45 str. 50-56
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/1006456
URL: http://www.sportmont.ucg.ac.me/?sekcija=article&artid=110
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Jakšić, Damjan
Migrirano iz RIS podataka
Напомена о доступности: Пуни текст није јавно доступан
М-категорија: 
23M23 - Међународни часопис категорије M23

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.