Резултати

еНаука >  Резултати >  The integration of digital marketing and modern technologies in fostering sustainable consumer behavior
Назив: The integration of digital marketing and modern technologies in fostering sustainable consumer behavior
Аутори: Nikolić Ristić, Dragana Momčilo  ; Đokić, Nenad  ; Stojanović, Miloš  ; Stojković, Radomir  
Година: 2025
Публикација: Marketing and Digital Technologies
ISSN: 2522-9087 2523-434X Marketing and Digital Technologies (Ukraine) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 9 br. 3 str. 20-31
DOI: 10.15276/mdt.9.3.2025.2
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/1011356
URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/421
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Nikolić-Ristić, Dragana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.