Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing strategija za društvene medije
Назив: Marketing strategija za društvene medije
Аутори: Gašović Milan; Ćurčić, Nikola V.  ; Miletić Slavomir 
Година: 2018
Публикација: Ecologica: naučno-stručni i informativni časopis
Marketing strategija za društvene medije
ISSN: 0354-3285 Ecologica Претражи идентификатор
0354-3285 Ecologica Претражи идентификатор
Издавач: Jugoslovensko društvo za širenje i primenu nauke i prakse u zaštiti životne sredine
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 92 str. 947-951
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/122989
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/6413
http://repository.iep.bg.ac.rs/366/
URL: http://www.ecologica.org.rs/?page_id=359
http://www.ecologica.org.rs/wp-content/uploads/2018/12/SADRZAJ-EC-BROJ-92.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.