Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing Strategy Development Directions of Web Assortment in the Republic of Serbia
Назив: Marketing Strategy Development Directions of Web Assortment in the Republic of Serbia
Аутори: Končar, Jelena  ; Petrović Katai, Zita; Vukmirović, Goran  
Година: 2010
Публикација: The International Scientific Journal of Management Information Systems
ISSN: 1452-774X Претражи идентификатор
Издавач: University of Novi Sad, Faculty of Economics Subotica, Subotica, Serbia, University of Economics in Bratislava, Faculty of Economics and Informatics, Bratislava, Slovakia.
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 5 br. 1 str. 43-46
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/122990
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.