Резултати

еНаука >  Резултати >  Impact of Certain Sales Promotion Tools on Consumers' Impulse Buying Behavior
Назив: Impact of Certain Sales Promotion Tools on Consumers' Impulse Buying Behavior
Аутори: Stefan Alimpić  ; Nenad Perić  ; Tatjana Mamula Nikolić  
Година: 2020
Публикација: Journal of Applied Economic Sciences
ISSN: 1843-6110 Journal of Applied Economic Sciences (discontinued) (Romania) Претражи идентификатор
Издавач: Spiru Haret University
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 15 br. 67 str. 45-55
DOI 10.14505/jaes.v15.1(67).03
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/123739
URL: https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=1011
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.