Резултати

еНаука >  Резултати >  Planiranje integrisanog marketing komuniciranja kao deo strategijskog plana marketinga
Назив: Planiranje integrisanog marketing komuniciranja kao deo strategijskog plana marketinga
Аутори: Đokić, Ines K.  
Година: 2016
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 52 br. 36 str. 79-93
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/126959
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.