Резултати

еНаука >  Резултати >  Urban regeneration tools (city branding) in Belgrade after the democratic change in 2000 – social frame
Назив: Urban regeneration tools (city branding) in Belgrade after the democratic change in 2000 – social frame
Аутори: Vaništa Lazarević, Eva  
Година: 2015
Публикација: Planning Capital Cities: Belgrade, Bucharest, Sofia
Издавач: Graz : Verlag der Technischen Universität
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-3-85125-398-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 174-186
DOI 10.3217/978-3-85125-398-6
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/128281
https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/423
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.