Резултати

еНаука >  Резултати >  The Marketing Channels of Fish Caught in Large Serbian Rivers
Назив: The Marketing Channels of Fish Caught in Large Serbian Rivers
Marketinški kanali ribe ulovljene na otvorenim vodama u Srbiji
Аутори: Smederevac-Lalić, Marija  ; Zarić, Vlade  ; Hegediš, Aleksandar  ; Lenhardt, Mirjana  ; Micković, Branislav  ; Visnjić-Jeftić, Željka  ; Pucar, Milica  ; Cvijanović, Gorcin  
Година: 2013
Публикација: 6. International Conference “Water & Fish” Faculty of Agriculture, Belgrade-Zemun, Serbia, June, 12
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: http://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/5520
http://www.cefah.agri.bg.ac.rs/konferencija
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/130452
URL: http://www.cefah.agri.bg.ac.rs/konferencija
Пројекат: Merenje i modeliranje fizičkih, hemijskih, bioloških i morfodinamičkih parametara reka i vodnih akumulacija (RS-37009)
Razvoj i primena novih i tradicionalnih tehnologija u proizvodnji konkurentnih prehrambenih proizvoda sa dodatom vrednošću za evropsko i svetsko tržište - Stvorimo bogatstvo iz bogatstva Srbije (RS-46001)
Ribe kao bioindikatori stanja kvaliteta otvorenih voda Srbije (RS-173045)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.