Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of the ICT and digitalization at the consumer behaviour of Millennials as emerging economic and social force- the case of Serbia
Назив: The impact of the ICT and digitalization at the consumer behaviour of Millennials as emerging economic and social force- the case of Serbia
Аутори: Mamula Tatjana; Muller Ivana; Popović Pantić, Sanja M.  
Година: 2020
Публикација: Society and Technology: Opportunities and Challenges
Издавач: Routledge Taylor&Francis Group, March, 2020.
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 9780429278945 Претражи идентификатор
URI: https://oaipupin.imp.bg.ac.rs/dspace/handle/123456789/6366
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/131233
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.