Резултати

еНаука >  Резултати >  The concept of corporate social responsibility from the Islamic economics perspective
Назив The concept of corporate social responsibility from the Islamic economics perspective
Аутори: Fikret Hadžić; Hanić, Aida M.  
Година: 2017
Публикација: ICEI 2017 “The Role of Economic Thought in Modern Environment”
ISSN: 2490-2616 Претражи идентификатор
Издавач: Ekonomski fakultet u Tuzli
Тип резултата: Поглавље у монографији
Колација: str. 248-265
WoS-ID: 000455302900015
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/134000
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.