Резултати

еНаука >  Резултати >  Collinearity of customer satisfaction and customer loyalty
Назив: Collinearity of customer satisfaction and customer loyalty
Аутори: Nikezić, Srđan I.  ; S. Marković; M. Matić
Година: 2011
Публикација: 1st International Conference „ECONOMICS AND MANAGEMENT – BASED ON NEW TECHNOLOGIES“ EMoNT 2011, SaTCIP
Издавач: Scientific and Techical Center for Intellectual Property Ltd., Kladovo, Serbia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6075-024-4 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/134628
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.