Резултати

еНаука >  Резултати >  Upotreba anglocizama u televizijskim reklamama
Назив: Upotreba anglocizama u televizijskim reklamama
Аутори: Stefanović, Sandra  ; Marija Mijušković
Година: 2015
Публикација: Folia linguistica et literaria, Faculty of Philosophy, Univversity of Montenegro
ISSN: 2337-0955 Folia linguistica et literaria, Faculty of Philosophy, Univversity of Montenegro Претражи идентификатор
Издавач: Filozofski fakultet, Nikšić, Univerzitet Crne Gore
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 12 br. 1 str. 39-50
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/134996
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.