Резултати

еНаука >  Резултати >  Zadovoljstvo korisnika usluga u Pošti Srbije
Назив: Zadovoljstvo korisnika usluga u Pošti Srbije
Аутори: Marko Pavlović; Bojičić, Radica  
Година: 2016
Публикација: Treća međunarodna naučnostručna i biznis konferencija LIMEN 2016
Издавач: Scientific-Business Conference LIMEN 2016 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-80194-05-9 Претражи идентификатор
Колација: br. 2 str. 338-346
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135079
URL: http://www.limen.org.rs/uploads/4/7/0/4/47046595/zbornik_limen_2016_finallllllllllllllll.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.