Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing strategija razvoja banjskog turizma u Srbiji
Назив: Marketing strategija razvoja banjskog turizma u Srbiji
Аутори: Mladenović, Ivana  ; Miroslava Stojanović
Година: 2010
Публикација: 2. Mednarodna poslovna konferenca „Poslovne strategije in izzivi sodobnega sveta“
Издавач: Poslovno-komercialna šola Celje, Slovenija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-6542-29-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 351-359
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/136081
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.