Резултати

еНаука >  Резултати >  Promotion mix under the influence of changes in the buyers behavior
Назив: Promotion mix under the influence of changes in the buyers behavior
Аутори: Ratković, Milijanka  ; G. Grubić; Vujić, Nenad  
Година: 2011
Публикација: Proceedings - 2nd International Conference Law, Economy and management in Modern Ambience - LEMiMA 2011, Belgrade, Serbia, 12-15. April 2011.
Издавач: Novi Sad : Faculty for Education of the Executives
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 2 br. 1 str. 202-210-210
VBS COBISS: 512050077
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512050077#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/138358
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.