Резултати

еНаука >  Резултати >  Social Media influence on Mass Customization and Personalization process
Назив: Social Media influence on Mass Customization and Personalization process
Аутори: Lalić, Danijela  ; Gajić Slađana; Konja Valentin
Година: 2012
Публикација: 5. International Conference on Mass Customization and Personalization in Central - Europe (MCP-CE 2012)
Издавач: Novi Sad: Faculty of Technical Sciences, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7892-432-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 136-139
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/138455
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.