Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj ekonomskih faktora na ponašanje potrošača
Назив: Uticaj ekonomskih faktora na ponašanje potrošača
Аутори: Zamuda I; Trandafilović, Igor; Đorđević B  
Година: 2016
Публикација: Šesti međunarodni simpozijum o upravljanju prirodnim resursima
Издавач: Fakultet za menadžment Zaječar, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7747-542-0 Претражи идентификатор
Колација: br. 6 str. 383-390
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/138728
URL: http://fmz.edu.rs/novi/download/2016/6_isnrm_2016_zbornik.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.