Резултати

еНаука >  Резултати >  Sustainability in marketing : production and consumer behaviour in Serbia
Назив: Sustainability in marketing : production and consumer behaviour in Serbia
Аутори: Čajka, Zoran; Jovanović, Larisa  
Година: 2013
Публикација: International Scientific Conference Economic Sciences on the Crossroad (2013 : Belgrade). - Economic Sciences on the Crossroad. - Belgrade : Institute of Economic Sciences, 2013. - ISBN 9788689465105. - (2013)
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 45461263
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/140448
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/45461263#izum.si
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512233058#izum.si
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.