Резултати

еНаука >  Резултати >  Systematic Shopper Marketing for Sustainable Competitive Advantage
Назив: Systematic Shopper Marketing for Sustainable Competitive Advantage
Аутори: Bogetić, Zoran  ; Stojković, Dragan  
Година: 2015
Публикација: Perspektive trgovine 2015 : inovacije u maloprodaji hrane : [zbornik međunarodne znanstvene konferencije, Zagreb, 18. i 19. studeni 2015. godine] = Trade perspectives 2015 : innovations in food retailing : [proceedings of The International Scientific Conference, Zagreb, Croatia, 18th and 19th November 2015]
Издавач: Zagreb : Ekonomski fakultet
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-346-015-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 134-150
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/140683
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.