Резултати

еНаука >  Резултати >  Where Sustainable School Meets the ‘Tthird Teacher’: Primary School Case Study From Barcelona, Spain
Назив: Where Sustainable School Meets the ‘Tthird Teacher’: Primary School Case Study From Barcelona, Spain
Аутори: Brković, Marta  ; Pons, Oriol; Parnell, Rosie
Година: 2015
Публикација: International Journal of Architectural Research: ArchNet-IJAR
ISSN: 1938-7806 Archnet-IJAR International Journal of Architectural Research Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 9 br. 2 str. 77-77
DOI: 10.26687/archnet-ijar.v9i2.539
WoS-ID: 000214976700007
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/140773
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.