Резултати

еНаука >  Резултати >  Strateški pristup marketingu filma u međunarodnim okvirima
Назив: Strateški pristup marketingu filma u međunarodnim okvirima
Strategic approach to film marketing in international setting
Аутори: Štavljanin, Velimir  ; Milićević, Vesna ; Makuljevic, Jasmina
Година: 2011
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Srpsko udruženje za marketing, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 42 br. 2 str. 89-96
DOI: 10.5937/markt1102089s
VBS COBISS: 1024462992
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/1024462992#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144491
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/786
Пројекат: Истраживање савремених тенденција стратешког управљања применом специјализованих менаџмент дисциплина у функцији конкурентности српске привреде
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца