Резултати

еНаука >  Резултати >  Upravljanje odnosima sa kupcima kao izvor konkurentnosti kompanija u promenjivom okruženju
Назив: Upravljanje odnosima sa kupcima kao izvor konkurentnosti kompanija u promenjivom okruženju
Customer relationship management as a source of companies competitiveness in changing environment
Аутори: Jugovic, Tijana; Petrović, Dejan  ; Kostić-Stanković, Milica  
Година: 2015
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Srpsko udruženje za marketing, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 46 br. 4 str. 285-296
DOI: 10.5937/markt1504285j
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144496
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1385
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца