Резултати

еНаука >  Резултати >  Fokusiranje novih multinacionalnih kompanija na globalni segment vrednosno orijentisanih kupaca
Назив: Fokusiranje novih multinacionalnih kompanija na globalni segment vrednosno orijentisanih kupaca
Аутори: Marković Dušan; Rakita, Branko M. ; Mrđan Mlađan
Година: 2019
Публикација: Izazovi savremenog marketinga
Издавач: SEMA
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 97886-7852-056-3 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144687
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.