Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Značaj konteksta učenja iz - diskursa neurodidaktičkih istraživanja
Naziv Značaj konteksta učenja iz - diskursa neurodidaktičkih istraživanja
Autori: Andevski, Milica J.  ; Branislav Banić; Mira Vidaković
Godina: 2019
Publikacija: 24. Okrugli sto o darovitima, Dostignuća i perspektive u obrazovanju darovitih, Tematski zbornik,
Izdavač: Vršac, Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“, Vršac, Srbija; Univerzitet de vest, „Aurel Vlajku“, Arad, Rumunija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7372-270-2 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 25-35
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/146443
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.