Резултати

еНаука >  Резултати >  Binary Logistic Regression as a Method of Predicting Customer Dissatisfaction in Resolving Complaints: The Case of Bosnia and Herzegovina, Serbia and Former Yugoslav Republic of Macedonia
Назив: Binary Logistic Regression as a Method of Predicting Customer Dissatisfaction in Resolving Complaints: The Case of Bosnia and Herzegovina, Serbia and Former Yugoslav Republic of Macedonia
Аутори: Perić, Nenad N.  ; Nenad Perić  
Година: 2019
Публикација: Calitatea-acces la succes
ISSN: 1582-2559 Quality - Access to Success (Romania) Претражи идентификатор
Издавач: Bucureşti : Mediarex 21
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 20 br. no. 173 str. 27-31.-31
VBS COBISS: 156843529
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/149541
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/156843529#izum.si
https://www.srac.ro/calitatea/en/arhiva/2019/QAS_Vol.20_No.173_Dec.2019.pdf
URL: https://www.srac.ro/calitatea/en/arhiva/2019/QAS_Vol.20_No.173_Dec.2019.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.