Резултати

еНаука >  Резултати >  Insinituated reality: Constructivist methods teaching and learning
Назив: Insinituated reality: Constructivist methods teaching and learning
Аутори: Andevski, Milica  ; Spomenka Budić
Година: 2011
Публикација: Monografija sa međunarodnog znanstvenog skupa „Suvremene strategije učenja i poučavanja“
Издавач: Sveučilište Jurja Dobrile, Pula, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-7498-32-0 Претражи идентификатор
Колација: vol. 2 str. 591-602
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/149654
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.