Резултати

еНаука >  Резултати >  Primena marketing koncepta u kreiranju turističkog proizvoda
Назив: Primena marketing koncepta u kreiranju turističkog proizvoda
Аутори: Šušić, Vukašin  ; Mojić J
Година: 2011
Публикација: Zbornik radova sa VIII naučnog skupa sa međunarodnim učešćem, Bjeljina,
Издавач: Sinergija , Bjeljina,, Bosna i Hercegovina
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-999555-26-21-4 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: br. 7 str. 329-337
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/150133
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.