Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga društvenih medija u promociji rezultata naučnih istraživanja
Назив: Uloga društvenih medija u promociji rezultata naučnih istraživanja
Аутори: LALIĆ, DANIJELA  ; Gajić Slađana; STANKOVIĆ, JELENA  ; Milić Bojana
Година: 2013
Публикација: 19. Skup "Trendovi razvoja" - TREND, Maribor
Издавач: Fakultet tehničkih nauka, Univerzitet u Novom Sadu, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7892-485-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 1-4
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/150418
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.