Резултати

еНаука >  Резултати >  The Acceptance of Innovation in the Form of Internet Media by Consumers in the Republic of Serbia
Назив: The Acceptance of Innovation in the Form of Internet Media by Consumers in the Republic of Serbia
Аутори: Perčić, Karolina Robert; Perić, Nenad  ; Kutlača, Đuro  
Година: 2018
Публикација: Management:Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies
ISSN: 1820-0222 Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
DOI: 10.7595/management.fon.2018.0032
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/152142
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.