Резултати

еНаука >  Резултати >  The Role of Marketing and Brand in Banking
Назив: The Role of Marketing and Brand in Banking
Аутори: Vukotić, Svetlana M.  ; Aničić, Jugoslav R.  ; Zakić, Nebojša T.  ; Petrović, Želimir
Година: 2015
Публикација: Journal of Process Management – New Technologies, International
ISSN: 2334-7449 Journal of Process Management and New Technologies Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 3 br. 4 str. 76-83
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/156831
URL: http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/2334-735X/2015/2334-735X1504076V.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.