Резултати

еНаука >  Резултати >  Merenje vrednosti brenda za potrošače: Empirijski dokazi sa tržišta prehrambenih proizvoda u Srbiji
Назив: Merenje vrednosti brenda za potrošače: Empirijski dokazi sa tržišta prehrambenih proizvoda u Srbiji
Аутори: Kocić, Milan  ; Marinković V.  ; Alimpić S.
Година: 2016
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet u Subotici
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 52 br. 35 str. 189-206
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/159571
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.