Резултати

еНаука >  Резултати >  Primena marketing koncepta u cilju poboljšanja konkurentnosti visokoškolskih ustanova
Назив Primena marketing koncepta u cilju poboljšanja konkurentnosti visokoškolskih ustanova
Аутори: Stanković, Ljiljana  ; Ana Popović
Година: 2013
Публикација: Tematski zbornik radova XX naučnog skupa međunarodnog značaja - ''Tehnologija, kultura i razvoj'' -
Издавач: Udruženje ''Tehnologija i društvo''
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-915151-2-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 153-166
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/159711
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.