Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima
Naziv Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima
Autori: Prica, Ivana  ; Chroneos Krasavac, Biljana  ; Petrović, Marina  ; Čolić, Lazar
Godina: 2017
Izdavač: Beograd : Ekonomski fakultet Univerziteta, Centar za izdavačku delatnost
Tip rezultata: Monografija
ISBN: 978-86-403-1455-8 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 346 str.
VBS COBISS: 233017868
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/233017868#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/159789
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.