Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketinško repozicioniranje kompanije pod uticajem e – trgovine
Назив: Marketinško repozicioniranje kompanije pod uticajem e – trgovine
Аутори: Dragoslav Nikolić; Vladisavljević, Radovan  ; Nikolić, Vladan  
Година: 2014
Публикација: Treća međunarodna naučna konferencija MENADŽMENT 2014
Издавач: Fakultet za poslovno industrijski menadžment, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/160116
URL: https://meste.org/M2014.html
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.