Резултати

еНаука >  Резултати >  Улога медијске конвергенције у развоју културних и креативних индустрија
Назив: Улога медијске конвергенције у развоју културних и креативних индустрија
Аутори: D. Čigoja Piper; Radojević, Tijana D.  ; Čolović, Milica  ; Radović, Nikica  
Година: 2019
Публикација: Синтеза 2019 - Универзитет Сингидунум
Издавач: Singidunum University
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 141-146
DOI: 10.15308/Sinteza-2019-141-146
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/6873
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/160312
URL: https://www.researchgate.net/publication/333242551_Uloga_medijske_konvergencije_u_razvoju_kulturnih_i_kreativnih_industrija
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.