Резултати

еНаука >  Резултати >  Конкурси од „читуље“ до „рекламе“ :Трансформација услова неопходних за заснивање радног места. Комуникативност
Назив: Конкурси од „читуље“ до „рекламе“ :Трансформација услова неопходних за заснивање радног места. Комуникативност
Конкурсите от „поменници“ до „реклама“ : трансформация на условията, необходими за откриване (заемане) на работно място. Комуникативност
Job Openings: From Obituaries to Advertising : Transformation of the job requirements. Communication
Аутори: Radojičić, Dragana  
Година: 2006
Публикација: Свакодневна култура у пост-социјалистичком периоду / Еveryday Culture in Post-Socialist Period
Издавач: Београд : Етнографски институт САНУ
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 86-7587-036-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 135-149
URI: https://dais.sanu.ac.rs/handle/123456789/7513
https://dais.sanu.ac.rs/123456789/8568
https://etno-institut.co.rs/storage/17/5e5a6c19a7524_22_compressed.pdf
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/161269
Пројекат: Srbija između tradicionalizma i modernizacije - Etnološka i antropološka proučavanja kulturnih procesa (RS-147020)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца