Резултати

еНаука >  Резултати >  Defining Voice and Tone in Corporate Marketing Communication: A Case Study in Workplace English
Назив: Defining Voice and Tone in Corporate Marketing Communication: A Case Study in Workplace English
Аутори: Kavgić, Aleksandar P.  
Година: 2019
Публикација: Međunarodna konferencija „Jezici i kulture u vremenu i prostoru 9
Издавач: Filozofski fakultet Novi Sad
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6065-553-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 41-41
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/162602
URL: http://www.ff.uns.ac.rs/uploads/files/Nauka/Konferencije/2019/JiKuVP/Knjiga-apstrakata-JIKUVIP-2019.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.