Резултати

еНаука >  Резултати >  Adjusting tourist destination marketing strategy according to the changes in the environment: Case study Bukovicka sSpa
Назив: Adjusting tourist destination marketing strategy according to the changes in the environment: Case study Bukovicka sSpa
Аутори: Riznić, Dejan  ; Cvijanović, Janko  ; Vojnovic, Bosko
Година: 2014
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 45 br. 4 str. 319-327
DOI: 10.5937/markt1404319r
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/164288
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.