Резултати

еНаука >  Резултати >  Impact of Cross-Cultural Marketing on the Failure of SMEs
Назив: Impact of Cross-Cultural Marketing on the Failure of SMEs
Аутори: N Nikolic; Nikolić, Ivica  
Година: 2016
Публикација: Proceedings of Ninth International Student Scientific and Practical Conference – Marketing in Industries: Multinational Business Experience
Издавач: The Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration (RANEPA), Rusija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-5-9908695-8-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 123-127
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/166018
URL: http://www.ranepa.ru/eng/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.