Резултати

еНаука >  Резултати >  Directions of the improvement of inclusive education in serbia: elementary school teachers' perspectives
Назив: Directions of the improvement of inclusive education in serbia: elementary school teachers' perspectives
Аутори: Đerić, Ivana  ; Bodroža, Bojana  ; Teodorović, Jelena  
Година: 2015
Публикација: The 6th International scientific conference „Inclusion in preschool institution and elementary school“ - Challenges in improving inclusive education policy and practice
Издавач: Belgrade (Serbia): Institute for Educational Research, Sremska Mitrovica (Serbia): Preschool Teacher Training and Business Informatics Collage - Sirmium, Ljubljana (Slovenia): University of Ljubljana, Faculty of Arts., Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7447-124-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 27-27
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/166360
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.