Резултати
еНаука >
Резултати >
Directions of the improvement of inclusive education in serbia: elementary school teachers' perspectives
Назив: | Directions of the improvement of inclusive education in serbia: elementary school teachers' perspectives | Аутори: | Đerić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2015 | Публикација: | The 6th International scientific conference „Inclusion in preschool institution and elementary school“ - Challenges in improving inclusive education policy and practice | Издавач: | Belgrade (Serbia): Institute for Educational Research, Sremska Mitrovica (Serbia): Preschool Teacher Training and Business Informatics Collage - Sirmium, Ljubljana (Slovenia): University of Ljubljana, Faculty of Arts., Srbija | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7447-124-1![]() ![]() |
Колација: | str. 27-27 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/166360 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.